Inte likt mina inlägg

Nu jävlar ska jag bjuda på mig själv. Livslusten har gått ur mig, kan ni tänka er?
Denna bloggen handlar hela tiden om det roliga i livet, men livet är ju inte roligt jämt. Eller är det det?



Var tog den vägen?
Jag förstår verkligen inte, jag har verkligen ingen anledning till detta. Ändå känner jag mig helt tom, jag gör inget, jag bara glor rakt fram. Om jag nu inte vill ta tag i detta, så finns det skolarbete att göra. Det är distansträff på tordag.


Kom igen nu Isabella, ryck upp dig!

 

No air...


Kommentarer
Postat av: emma

Nä det är verkligen inte roligt jämt :( Men när man är i botten så kan det bara bli bättre, se det så! puss på dig!

2009-11-03 @ 18:42:17
Postat av: emma igen

Inte för att jag vet vad det handlade om, ditt inlägg alltså :O Men ändå.. Jag tycker om dig! Puss Hej

2009-11-03 @ 18:46:36
Postat av: Martina

Är det om skolan så är det bara kämpa på. Fan vi är klara snart, vi har snart en utbildning som vi kan vara stolta över. Sitta och glo rakt fram får vi göra senare. Men visst håller jag med dig, livet är inte alltid roligt =)

2009-11-03 @ 20:00:19
Postat av: Johanna

Man får känna så ibland, det är helt naturligt! Stor kram!

2009-11-04 @ 15:14:42
URL: http://fru-jensen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0