Tillbaka från Tallinn

Fy tusan så roligt vi hade på vår lilla tripp. Vi har skrattat så magen har krampat.
Haha, tyvärr är det inget jag kan dela med mig här, men en sak ska jag varna för utan att säga för mycket. Titta ALDRIG in i en taxibil i Tallinn om föraren inte syns till vid bilen, man kan få se det sista man någonsin skulle önskat sig att få se. Fråga syster min :)

Det var en superrolig och mysig resa. Mamma vet verkligen hur man bjuder på sig själv, haha..
Shoppingen var också av hög klass. Ny peakjacka, blanka leggings, tröjor, linnen och LÖSHÅR. Varför jag och syster kom hem med det, har vi också frågat oss?! Sandie, ska jag ha löshår så blir det gjort hos dig. INGA klipps här inte! För övrigt är jag mycket sugen, kanske till jul?

Tyvärr var det så satans kallt på båten så min nyinköpta, underbara Tiger-klänning användes endast på buffén första kvällen. Därför har jag nu bestämt att den får hänga med på Ladies Night nästa helg!
Klänningen finns på bilden här nedan.














Fler bilder finns som vanlig på vår pixbox, se länkar.
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0