Sjuk...

Jag har funderat fram och tillbaka.
Jag tror jag ska lägga ner bloggen. Det är faktiskt ingen mening att ha en den, om man ändå bara skriver varannan månad.. Jag har inte tid eller tillräckligt med intresse för det. Men jag ska fundera lite till innan jag bestämmer mig, ibland är det ju kul att skriva.

Just nu är min status: dödssjuk (Eller det känns så i alla fall)
Jag är totalt genomförkyld. Dock på bättringsvägen, men inte riktigt bra än. Så just nu ligger jag hemma, nerbäddad med två whippar i soffan och tittar på mina Desperate Housewivesboxar. Jag har snart avverkat säsong ett.

Samtidigt som jag försöker hålla i (trots att jag är dödssjuk) försöker jag samtigt att övertala min älskling Erik att vi ska åka till Barcelona i jul och fira jul där tillsammans. Han har lite svårt att välja mellan julmat med familjen och Barcelona med mig..

Jag har dock valt, BARCELONA!
Om inte Erik hänger med, finns det någon annan som vill?


 

 


Kommentarer
Postat av: Lena Hjalmarsson

Hu!!!

Du hade säkert svininfluensan med dig hit i söndags... fast ännu har vi inte känt nåt....

Tack, ändå, för trevligt besök!

KRYA PÅ DIG!!!

2009-09-09 @ 16:30:38
Postat av: Lena Hjalmarsson

Förresten, jag tycker INTE du ska lägga ner bloggen! Jag är inne och läser titt som tätt....

2009-09-09 @ 16:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0