Påsk

Denna veckan har varit helgalen!
I måndags var jag i Stockholm, som sagt. I tisdags var vi på husvisning, vilket blev lite av en besvikelse då huset var mycket, mycket mindre än vad vi hade räknat med. I onsdags var jag och handlade priser osv. till whippetutställningen imorgon.

Igår åkte jag och Erik och handlade en sväng efter jobbet. På kvällen gjorde vi lite påskmiddag. Jättemysigt!



Just det, pappa har varit och hämtat sin underbara whippetvalp! Han verkar verkligen vara helt underbar och helt otroligt söt! Ellerhur?



Nu måste jag fortsätta förbereda för imorgon! Whippetutställning och årsmöte, puh!
Puss & kram och en glad påsk!

Mitt stora godisägg jag fick av Erik idag :)

Kommentarer
Postat av: emma

Så det blev en valp! Såå himla söt!

Glad påsk på er.. Pussar emma och åska :)

2010-04-03 @ 10:43:25
Postat av: Anonym

uppdatera lite isabella! :) man blir så glad av att läsa din blogg

2010-08-31 @ 10:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0