Shopping?

Det vart inte mycket shopping för mig. Det är konstigt, varje gång man går ner på stan med syftet att shoppa hittar man ingenting. När man istället går ner på stan då man inte har tänkt att köpa något då hittar man istället för mycket!

Idag blev det bara en ny deo med en av Kenzos underbara dofter och två par högklackade skor. Jag som inte ens kan gå i högklackade skor? Men de var nästa gratis så det kanske kan vara värt att lära sig det någon gång!
Erik däremot (man kan undra vem som är kvinnan i vårt förhållande?) han gick loss ordentligt. Ny kostym, skjorta, slips, kalsonger, strumpor, nya finskor, gore tex skor, nya jeans, parfym och deo.
Ja, visst kan man undra vad han ska göra när han ska iväg till Göteborg med jobbet?! Haha.. Väldigt snygg blev han i vart fall, så är det Göteborgstjejerna eller Teliatjejerna han vill åt så kommer han lyckas! Förhoppningsvis så är det kanske bara fin han vill vara inför sina chefer ;) Det är vad jag tror i alla fall.




Kommentarer
Postat av: Svärmor Agneta

Detta trodde jag mig aldrig få se...helt underbart fantastiskt!!!

Göteborg...när? Hur länge då?

2010-01-27 @ 23:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0