Tillbaka?

Jag ska göra ett försök att börja blogga igen. Om det blir mer än ett inlägg, hänger på om jag tycker det är kul och hur mycket tid jag har för det, så vi får se :)

Nu har det varit jul, nyår och en massa härliga lediga röda dagar. Vi har haft det så skönt. Tänk om det kunde finns mer av dessa röda dagar i kalendern? Det skulle vara så härligt!



Just nu är vår lägesrapport Ödhult, småland. Vi är på vårt sista stopp på vår familjefärd.
Vi är precis hemkommna från en liten Vimmerbytrip. Det fanns tyvärr inte mycket, men det var mysigt att vara där och traska lite. Nu väntar vi på att maten ska serveras innan det blir hemfärd mot Norrköping.

Puss och kram



Kommentarer
Postat av: Emma

Ojojoj!! Ett inlägg! Va chockad jag blev haha.. Fortsätt så gumman ;) puss

2010-01-11 @ 14:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0