Vi börjar om..

Nu har jag bestämt mig. Blogg är roligare än facebook.
För tillfället är jag varken särskilt aktiv på bloggen eller facebook. Jag har dock bestämt mig för att när jag har några minuter över och känner för det, så ska jag skriva några rader här istället. Senare när jag har tid, ska jag även ändra designen. Just nu är den ganska tråkig.

Idag är jag ledig från jobbet. Jobbar dock med whippetklubben. Jag har mycket som ska bli gjort innan denna månaden är slut.

Därför blir det nu att äta lite för att sedan jobba vidare :)


Kommentarer
Postat av: Slem

Himla roligt att du är tillbaka! Några minuter kan du faktiskt offra för att hålla mig lite uppdaterad på vad som händer ;) Puss på dig snyggbälla =D

2010-03-23 @ 11:25:31
Postat av: Anonym

Tack snuttis! Jag ska försöka att hålla det med :)

2010-03-23 @ 20:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0